matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-03-26
21:08:03

Sitter på golvet

Nu sitter jag på golvet här i mitt rum och skriver. Har haft fullt upp under veckan, Tristan har lov (i 3 veckor!) så jobbar hela dagarna. Men han börjar leka mer för sig själv nu och jag kan sitta brevid. Så idag har jag nog hunnit med att läsa upp emot 100 sidor i min bok och den är så spännande! 
Idag kom killen, för sista gången, och fixade med vår varmvatten beredare(?) så nu har vi äntligen varmvatten igen! Helt otroligt att vi klarade oss i en vecka utan det, det har varit tufft men vi klarade det! Har tvättat Dylan och Tristan genom att koka massor av vatten i vattenkokaren. Varit som ett träningspass att springa fram och tillbaka och koka vattnet.
Så ska ta en skön varmdusch ikväll! 

Sitter nu och väntar på att föräldrarna ska komma hem, de måste jobba över igen... Men då har jag tid nu när barnen sover att plugga inför högskoleprovet! Det är på lördag! Lite nervös, men mest för att jag ska lyckas ta mig dit! Måste åka in till Svenska skolan i London och skriva det, så måste hitta dit. 

Fick även ett paket idag! Det var från Pappa och han var så snäll som skickade marabou choklad( så gott! Engelsk choklad har ingen chans mot marabou) och två doftgranar från hans jobb, ska hänga upp en i bilen. Den luktar nämligen inte så fräscht från när Tristan spydde i den... 

Och om exakt en vecka är jag i Sverige!!  ! Ska bli så härligt att få träffa alla igen! Det lär bli en intensiv vecka men den kommer vara värd det! 

Nu ska jag öva lite inför lördag! 
Får se när jag skriver igen om vad som hänt/händer! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: