matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-06-06
14:50:20

Denna veckan och helg

Den här veckan gick fort! Har jobbat, som vanligt, Tristan var tillbaka i skolan så är ledig på dagarna igen. Det har varit rätt så skönt väder så har varit ute mycket. 
I veckan har jag även fått köra grannens ena barn till skolan, Aaron. För att mamman i familjen behövde oppereras och de kunde inte ta honom till skolan då så då gjorde jag det. 
Jag har varit och gymmat och varit i skolan. Har varit en rätt så helt vanlig, händelselös vecka. 

Nu i helgen har jag inte så mycket planerat. Idag ingenting, var på gymmet och nu tar jag det bara lugnt, ska läsa lite. Sen imorgon ska jag träffa Elin och vi ska gå ut på en lång promenad. Går se om nåt mer hittas på.

Kommentar:
2015-06-23 @ 15:45:22

Whoop whoop, snart är du hemma igen! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: