matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-12-09
21:15:06

Examday!

Idag var den stora dagen, dagen som jag varit nervös inför i över en vecka, Examday! Jag skulle hålla en 10 minuters presentation och jag var så otroligt nervös inför det! Det gick inge bra förra gången så nu kände jag att jag måste klara det. Jag var som tur var först och jag är så glad för det gick faktiskt bra! Lyckades prata i 10 minuter och läraren var nöjd med det. Sen hade jag även en diskussion, vi var 6 stycken som skulle ha en diskussion. Och som man kan ana var jag inte så bra på den... Sen hade man två och två ett låtsas telefonsamtal och det gick bra! 
Så sammanlagt är jag nöjd över hur allt gick. 
Och det är så skönt, har ingen mer college den här veckan och nästa vecka när vi har sista lektionen så dka vi ha frukost tillsammans! Det ska bli kul, rolig avslutning och säga hejdå, för vissa ska inte fortsätta kursen. 

Nu ligger jag på sängen, har precis jobbat klart och är helt slut! Längtar verkligen till att få gå och lägga mig och få ordentligt med sömn! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: