matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-05-11
13:08:16

Lite bilder sen sist

Jag har börjat skriva flera gånger men inte gjort klart det och orkar/ minns inte allt sen sist så lägger bara upp lite bilder jag tagit sen sist :) 


Tristan och jag gick runt en liten sjö och matade fåglar nån dag.


Filmkväll och lyxig frukost dagen efter hos Elin. 



Gick ut på Thai Full Moon Party med Elin. Tog bilder men såg dagen efter att man såg i princip inget på de...de hade body paint som man fick använda och lyste i mörkret. Det där var den enda bilden man såg att det lyste på haha... 

Köpte världens bästa bok! Så bra, älskar den! 



Var ute och gick i cirka 4 timmar med Elin och vi gick upp på ett berg där man såg Aldershot, Farnborough och en till stad men vet inte vilken. Det var häftigt och jättefint! 

Ska försöka blogga mer nu, jobb och skola nu i veckan och i helgen ska jag jobba så borde hinna med nån dag! 
Kommentar:
2015-05-13 @ 08:06:24

Vill också ha lyxfrukost och boken~ ;___;

Svar: Ja det var så gott och det är den bästa boken jag nånsin läst!
matildaaupairinguildford.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: