matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-05-22
15:32:27

Bara några timmar kvar!

Nu är det bara några få timmar kvar tills jag sitter på tåget till Gatwick för att möta upp Anna som kommer hit!!! Kan inte vara gladare! Det är allt jag sett fram emot den här veckan typ, få träffa min bästa vän och andra halva igen! Bara umgås, prata och sen sllt vi planerat att vi ska göra! Det här kommer bli en suuuuperbra helg känner jag! 
Hon stannar ända till tisdag och jag är ledig på måndag så vi får 3 dagar att umgås på! Sen tisdag också men då tar jag hand om Tristan också, han och jag har half-term, så ingen skola för oss två under den veckan! :) både härligt och jobbigt kommer det vara, jobbar 12 timmar om dagen då...men han tar hand om sig själv och leker själv så det kommer nog gå bra. 

Nu ska jag jobba mig igenom de sista timmarna! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: