matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-03-27
19:46:07

Fredag!

Äntligen fredag! 
Idag har jag och Tristan åkt till Farnham och var där några timmar. Vi gick till ett Ceramic Cafe där Tristan målade en raket. Han hade 2 timmar på sig att måla den och det tog max 30 minuter haha... Anade det, så efter det gick vi till en park som vi hade gått förbi på vägen dit och var där ett tag. Vi matade änder, en man kom och gav oss gammalt bröd som vi kunde ge till änderna. 
Det var två barn där som bestämde sig för att gå ner i vattnet, som säkert var kallt. Det var kul att se men också så kallt, blev kall bara av att se dom! 
Träffade även en au pair där, hon var också där med barnen hon tar hand om. Vi pratade ett tag och sen behövde Tristan och jag åka hem och hämta Dylan. 

Nu sitter jag vid tv:n med barnen och tar det lugnt, ska göra de redo för att sova och sen hämta Lina på tågstationen. 
När jag slutar ska jag förbereda allt för imorgon och sen sova. Ska upp vid 4 imorgon så hoppas på att få lite sömn ialla fall! 

Skriver kanske imorgon om jag har tid! 


Tristan och jag blåste även bubblor idag, han älskar det! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: