matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-01-25
22:27:49

Laddad inför en ny vecka

Jag vet inte vad det är med mig idag men jag har varit på så otroligt bra humör idag, har gått runt med ett stort leende hela dagen och har inte skrattat så mycket på länge som jag gjort idag. Tror jag måste ha skrämt människorna på gymmet med mitt leende när jag var där i morse. Haha ingen är nog så glad på gymmet som jag var, skulle kunnat hoppa runt där men kände att det skulle kanske verka lite konstigt... 
 
Så dagen började bra och sen fortsatte den bara och var toppen! Så hoppas att den kommande veckan kommer bli lika bra som idag. Har bara planerat att jag ska jobba, skolan och på onsdag på en födelsedagsmiddag men annars är det inget planerat men hoppas på att det blir mer att se fram emot! 
 
Nu ska jag lägga mig och börja kolla på serien som Anna har tjatat om i snart ett halvår att jag måste se, Orange is the new black. Godnatt! 
 
Och ska försöka börja skriva oftare! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: