matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-02-03
20:17:46

British museum

I söndags åkte jag och Chiara spontant in till London för att gå på museum, och det blev British museum. 

Det är ett stort museum som har så mycket att se! Jag tror vi var där i ca 2 timmar och vi hann ändå inte se allt lika väl som vi ville. Det fanns både föremål från Stor Brittanien och överallt i världen. De hade statyer från Grekland, Rom och Egypten. Och uppstoppade djur, snäckskal och pengar från förr och hur de kan se ut i framtiden! Så mycket intressant så skulle vilja åka dit igen för att kolla in allt noggrannare. 
Vilket jag kan, för det var fritt inträde! Det är det på en del museum i London, så måste passa på att gå på de nu när jag är här i England! 


















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: