matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-04-10
11:27:41

Tillbaka i England

Då är jag tillbaka i Guildford efter en vecka i Sverige. Jag kom onsdags kväll men har inte hunnit skriva något förrän nu. 

Veckan i Sverige var toppen! Önskar jag hade kunnat stanna längre, men det är skönt att vara tillbaka här också. Det var jobbigt att säga hejdå, har nog inte gråtit så mycket som jag gjorde då, antar att jag gjorde det bara för jag inte vet när jag kommer träffa de igen... 

Men nu är jag tillbaka i varma Guildford! Igår var underbar! Det var 20 grader och strålande sol hela dagen, så jag och Tristan var ute nästan hela dagen! 
Och idag ska det vara detsamma, så snart ska Tristan och jag ut och ha picknick och sen gå på en show med Tristans kompis Christian, hans syster och deras au pair. Kan bli kul och hoppas att Tristan och Christian kommer leka bra, så man kan ta det lite lugnt. 

Nu ska jag förbereda picknicken och hänga tvätt. 

Skriver mer i helgen! 





Har inga fina bilder från igår så tar några bilder jag har här på mobilen haha 
Kommentar:
2015-04-10 @ 12:42:07

Naaaaw, gråt inte. :'( Saknar dig också ju~
Vi hade också det fint igår, 15 grader och sol mer eller mindre hela dagen. :D Och nu så har jag permanentat håret! Hoppas du fick mitt mejl. ^^
Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: