matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-04-13
11:07:09

Sista dagen på lovet!!!!

Idag är sista dagen på Tristans lov! Jippie! Äntligen går han tillbaka till skolan och jag får ledigt på dagarna, haha. Men det är riktigt krävande att sysselsätta honom en hel dag, fast han leker för sig själv för det mesta. 
Idag är ialla fall sista dagen och den spenderar vi hemma i huset. Vi har inte riktigt något planerat, det enda vi ska göra är att åka till Sainsburys och köpa bröd och mjölk. 
Jag hoppas på att det ska bli varmare idag så vi kanske kan gå ut och gå, för nu är det lite kyligt. Fast Tristan envisas ändå med att vara ute i trädgården, han verkar inte frysa, och det är bara bra för då hinner jag blogga medan han är där. 
 
Vi har redan lämnat Dylan på dagis och jag har hunnit med att svar på en enkät från Statistiska Centralbyrån som jag hade fått när jag var i Sverige. Så var duktig och svarade på den nu. 
 
Nu ska jag svara på en annan enkät från mitt gym och sen försöka hinna med att skriva ett inlägg om helgen. 
 
 



Bild från i fredags då vi var på picknick i en park :) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: