matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-04-17
22:44:18

Fredag!!!!!

Äntligen är det fredag kväll! Heeeelg! Som jag har längtat! Att få sova ut och inte behöva dra sig upp runt halv 7 på morgonen. 
Den här fredagen är precis som alla andra, jag spenderar den hemma i huset med en sen middag, kollande på en serie och sen somna haha. Men för mig är det perfekt, orkar inte nåt annat efter en hel arbetsvecka så att bara ta det lugnt och inte göra nåt speciellt är toppen! 

Idag skulle jag gå upp vid 6 men snoozade till kvart över, så fick skynda mig med att sminka mig och äta frukost innan klockan 7. Men hann precis och barnen kom ändå ner senare. Sen var det de vanliga, frukost, klä på de och köra till skola och dagis. När det var klart åkte jag till Collage och hade lektion. Vi är bara 10 stycken i klassen nu så det kommer inte vara så jobbigt med redovisningar, skönt! 
Efter det när jag körde till Tristans skola så spelade de sååå bra musik på radion! Blev så glad av de och sjöng med för fullt, måste låtit hemskt men det var så kul! 
Tror jag möjligtvis börjar känna av lite allergi också, när jag körde förbi en gräsmatta där de klippte gräset så började jag nysa och klia i ögonen..men är inte helt säker men ska ändå in imorgon och köpa allergitabletter. 
Tristan och jag lekte under dagen, var ute i parken utanför huset och lekte och låg i gräset, vi dekorerade även pepparkakor. Eller Tristan gjorde det med jag drack te hehe... 

Det var väl det mesta som hänt idag, en helt vanlig fredag alltså 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: