matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-25
14:51:59

Seg torsdag

Idag är och känns som att det kommer vara en seg dag... Sitter bara och räknar timmarna till när jag får träffa mina underbara systrar och mamma! De har nämligen landat nu och går runt i London. Medan jag sitter och väntar på att hämta Tristan. 
Dylan har även blivit skuk så fick hämta honom från dagis redan vid 11, så blir mer jobb idag än vanligtvis. 

Men när det blir som jobbigast behöver jag bara tänka på helgen och hur kul den kommer bli! Få umgås en hel helg med systrar och mamma känns underbart! Har längtat efter de, trots att det bara var tre veckor sedan jag såg de sist! 



Så den här helgen kommer det nog vara dålig uppdatering, dåligare än vanligt... Men ska försöka ta massa foton så att jag kan lägga upp något här sen när helgen är slut. 

Har även fått mitt nya SIM-kort, så kommer få ett nytt brittiskt nummer! Så kommer kanske kunna blogga mer ifall jag har bra surf, för då kan jag blogga när jag sitter på bussen eller är ute och går. 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: