matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-09
20:35:27

Nästan en vecka!

Har snart varit här en vecka! Det är otroligt, det har gått så fort! 
Jag har hunnit lära mig en del om det brittiska livet och börjat få in ett schema i huvudet om hur jag kommer jobba och allt som jag ska göra. 
Frågan är bara om jag kommer klara av att om en vecka ta hand om två små barn helt själv? Jag hoppas och säger varje gång jag tvivlar att jag kommer klara det! 


Kan berätta lite om vad mer som hänt under den vecka som jag har varit här, det har dock inte hänt så mycket.
 Jag har varit i flera parker (och kommit fram till att England har väldigt fina parker), jag har varit på i Wisley på en flower garden show. Där det var så många fina blommor att till och med jag tyckte det var kul. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: