matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-19
20:43:24

Första dagen

Nu har jag har ork och tid att skriva här på bloggen, så tänkte berätta om onsdagen som var första dagen jag skulle ta hand om barnen helt själv! 
Jag var så nervös när jag vaknade på morgonen. Men allt gick jätte bra! Jag fick i de båda all frukost och hann i tid till Tristans skola, körde helt själv med barnen i bilen då! 
När jag hade lämnat hade jag tid att plocka undan frukostresterna och själv äta frukost. 
Men redan kvart i 12 åkte jag iväg till Tristans skola för att plocka upp honom och köra till gymnastiken. Det var även det nervöst, hade bara kört dit en gång innan. 
Sen gick allt fort, efter gymnastiken åt vi lunch, åkte hem till huset, lekte lite och sen hämtade vi Dylan. Gjorde mat åt de och efter maten var det bad och duschning och sen kollade de på Jungle Junction till Lina och Joubert kom hem och la de. 
Efter det var jag helt slut, hade kunnat somna sittandes i soffan. Men det gjorde jag inte utan istället blev det middag, lite tv och ett långt skype samtal så det blev ändå sent. Men var ändå glad för att första dagen hade gått så mycket bättre än jag förväntat mig! 

Här får ni en bild på ett spel som jag snart har spelat tusen gånger med Tristan  
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: