matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-10-26
01:28:19

Slölördag

Hahah vet inte om rubriken ska sitta ihop eller var isär...Men det där såg bra ut så får stå ihopskrivet.
 
Idag har verkligen varit en slappdag. Eftersom jag kom hem sent och somnade sent så sov jag länge och blev faktiskt chockad när jag vaknade halv 12! Helt otroligt att jag kunde sova så länge, har inte kunnat sova så länge på jättelänge. Men det var skönt! 
Tog det bara lugnt då, pratade lite kort med Alva på skype, hjälpte henne att förbereda sig inför en arbetsintervju, och så lekte jag lite med Tristan. Familjen åkte sedan iväg för att göra halloween pumpor och födelsedagskalas så jag blev själv i huset. Det är inte så kul så då bestämde jag mig för att gå in till stan och köpa lite saker som jag behövde, så då fick jag både motion och köpt det jag skulle. Jag gick även tillbaka så fick cirka en timmes promenad. 
När jag kom tillbaka till huset tog jag det bara lugnt och åt frukost/lunch. Såg även lite på en tv-serie och läste. Läste faktiskt klart min bok, den var bra och slutade faktiskt riktigt bra! Vill börja läsa nästa bok i serien direkt nu. Resten av kvällen har varit lugn, kollat på tv med familjen och ätit. 
 
Ska snart gå och lägga mig, ska upp vid 9 imorgon och vill vara utvilad då. Ska nämligen åka in till London med en au pair, ska bli så kul! Vi har planerat att gå till Chinatown och kolla där och sedan till Richmond park. Tror det kommer bli riktigt kul, hoppas bara vädret kommer vara bra! Ska även försöka komma ihåg att ta bilder så att jag har något att lägga upp här på bloggen! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: