matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-10-05
12:33:53

Förra helgen- Söndag

Sista inlägget nu om förra helgen, söndagen! 
Vi gick upp tidigt då med, åt frukost och sedan gick vi till Portobello road för att gå på marknaden där. Det var fint och kul, köpte inget men det var kul ändå! 





Efter det åkte vi till Westminister och såg Big Ben och tog foton och åt lunch. 



Efter det gick vi till lite affärer och köpte lite saker. Efter att gått i lite affärer så åkte vi tillbaka till hotellet och hämtade våra väskor. Vi åkte till Oxford Circus där vi sedan skiljdes åt, vilket var jobbigt. Då kom tårarna och de ville aldrig ta slut, grät hela tågresan tillbaka till Guildford. Det var verkligen jobbigt och det var nog det för jag insåg att jag inte skulle träffa de förrän till jul! Och det kändes så otroligt långt bort och långt till! 
När jag kom tillbaka till huset och familjen så blev det lite bättre, satt och pratade med de. 

Det var ialla fall en jätte bra helg och hoppas att jag kommer få ha en sån bra helg igen! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: