matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-10-05
12:13:02

Förra helgen- Lördagen

Förra lördagen gick vi upp ganska tidigt, runt 7. Vi åt frukost på hotellet, det var inte den mest mättande frukosten men den mättade för någon timme. 




Efter frukosten så gav vi oss iväg till tunnelbanan och tog oss till Baker Street.där gick vi till Madame Tussaud, där vi såg massa vaxdockor, såg en 4D film och gick en spöktunnel. 







Det var väldigt kul! 
Efter det gick vi och åt lunch och sedan började shoppingen! Vi gick i flera affärer så det blev en hel del shopping. 
När vi hade shoppat klart så åkte vi tillbaka till Notting Hill och åt middag. Efter det gick vi till hotellrummet och vi började prov packa allt, eftersom Mamma, Mimmie och Elin skulle åka hem dagen efter. Jag packade lite för jag hade fått mina vinterkläder med. 
De tog även en klassisk bild med alla påsar och kassar som de handlat, där Mimmie är med och ligger och vilar sitt ben. 

Kommentar:
2015-04-06 @ 22:25:59

Loool, så där såg typ vi ut när jag var i Dublin med mina klasskompisar! xD Vi lade ut allting på en säng för att allt vi hade köpt skulle synas, men det var för mycket!!

Svar: Haha jaa det är typ ett måste när man är utomlands och shoppar massa xD
matildaaupairinguildford.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: