matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-12-14
11:48:15

Julfix och träna

Nu är det bara två små  långa arbetsdagar kvar sen åker jag hem till Sverige!!! Jippi!!! Nu längtar jag verkligen efter alla och att få ta det lugnt och åka skidor! 
Men två långa arbetsdagar kvar, Tristan slutade skolan i fredags så ska ta hand om hela dagarna, vilket gör dagen extra lång... Men vi ska nog hitta på mycket roligt att göra. 

Den här helgen har bestått och består fortfarande utav julfix och träning. 
Igår var jag och handlade sista julklappen så nu är allt klart! Köpte även en hel del saker som Elin och Mimmie bett mig köpa med till dom. Så idag ska jag slå in Dylans julklapp för senare idag ska jag och familjen ge varandra julklappar, för det blir lite sent om vi ska göra det i veckan. Plus att de kommer ha fullt upp med att packa! 
Det ska jag göra lite idag, lägga ner saker i resväskan, måste se till så allt ligger bra och vissa saker inte går sönder. 
Sen har även den här helgen bestått sv träning/gym. Igår gick jag dit och efter 1 1/2 timme var jag tvungen att gå, annars skulle jag vara sen in till stan. Men ska gå och träna idag med, trots träningsvärk. Jag har inget planerat under dagen så kan vara där länge! Hade tänkt simma, för de har en simbassäng, men den enda bikini som jag har med är inge bra att simma med, för jag glömde banden som ska hålla den uppe i Sverige... Så får istället bli lång tid på gymnet, köra extra länge på cross trainern! 

Har inte tagit några bilder på sistone, men jag hittade en bild på Weheartit.com som är från Guildford, så kan lägga ut den. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: