matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-05-19
10:42:17

Måndag

Den här helgen gick så fort, redan måndag och en hel vecka tills nästa helg.
I lördags så var det Spring Fair i parken utanför huset. Det var kul, trots att jag inte pratade med så många så var det ändå härligt. Det var varmt och soligt, vilket gjorde dagen perfekt. Sen vid 5 började jag jobba, föräldrarna skulle på bal så skulle ta hand om barnen. Men det gick bra, badade och la de tidigt och somnade direkt så var inte särskilt jobbigt. Så sen åt jag middag, såg på tv och skypa med Tim. 
Söndagen gick väldigt fort, jag mötte Elin inne i Guildford vid 1 och vi gick i affärer och fikade och planerade för när vi ska ut i London. Sen kom jag hem, skypa med Anna, åt middag och sen var den dagen över typ. Somnade tidigt, vilket jag verkligen behövde. 

Idag är en vanlig jobbdag, ska hämta Tristan om 2 timmar... 
Men njuter de få timmar jag har. Just nu ser jag på en serie som heter The Enfield Hunting, har seriöst inte sett en läskigare serie! Så bra och läskig! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: