matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-05-15
15:52:22

Helg helg helg!

Gud va jag har längtat efter detta, fredag och bara 4 timmar kvar tills det är färdig jobbat och helg! 
Av nån anledning så har jag inte varit så jobbmotiverad den här veckan, men barnen har varit underbara så dagarna har ändå gått fort. 
Nu i helgen har jag inte så mycket planerat, jobbar imorgon kväll, för föräldrarna ska på en vårbal. Men det är ok, för barnen kommer ändå bara sova så jag kan se på film för mig själv i vardagsrummet. 

Och om en vecka, då kommer jag vara så glad och räkna varje minut, för på kvällen så ska jag åka till Gatwick och möta upp Anna!!! Så glad att hon kommer hit! Och hon stannar ända till tisdag kväll, kommer blir 4 asbra dagar! 
Vi har några saker vi ska hinna med, som att hon vill åka in till London och shoppa och gå ut och festa i London. 

Idag i skolan så hade jag News talk, jag fick stå inför alla och berätta om en nyhet. Som vanligt var jag sjuuukt nervös, men jag klarade det och tydligen pratade jag lugnt och tydligt! Jag minns inte för har typ en blackout under tiden jag redovisade, var så nervös att jag knappt minns vad jag gjorde... Men jag gjorde det! Så glad över det! 
Nyheten var om att de dödat en panda i Kina och försökt sälja dess päls och kött. Och det blev stort för pandor är ett utrotningshotat djur i Kina. 

Nu ska jag spela spel med Tristan och jobba de sista timmarna! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: