matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-03-31
12:14:12

Andra veckan och 2 dagar kvar!

Inne på andra veckan av Tristans lov, men jobbar bara 3 1/2 dagar denna vecka! 
Igår så åkte vi till Surrey Sport Center och Tristan spelade tennis i en timme. Sen åkte vi till Wisley och mötte Fletcher och Molly. Vi gick på easter hunting, vilket den tyckte var kul. Vi letade och räknade guldkaniner som var gömda överallt i den stora trädgården. Sen kom vi hem och gjorde lite annat. 

Idag var vi på tennis igen och nu ser vi på tv och vilar. Ska snart åka in till Guildford, jag måste köpa några sista saker innan jag åker på torsdag. 
För på torsdag, om 2 dagar, så flyger jag till Sverige! Ska bli så kul, kommer vara där i en vecka! Så får fira påsk med familjen! Längtar! 




Första gången han ler på en bild med mig! 
Kommentarer:
2015-04-06 @ 22:05:11

Ermahgerd, jag hittade din blogg! *0* Ska läsa igenom allt nu och kolla alla bilder, okej, ha det bra, vi ses. xD

2015-04-06 @ 23:19:18

Klar! ^0^ Jag ville också se så himla mycket mer av British Museum, när jag och mamma var där kom vi bara någon timme innan stängningsdags. :c Men vi såg också mumierna och avdelningen med saker från Babylon, Persepolis och forna Iran. :D

Svar: Ja jag vill dit igen! Måste typ vara där en hel dag för att hinna se allt :D
matildaaupairinguildford.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: