matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-08-08
09:23:51

Sista dagen!

Nu är jag inne på min sista dag här i Guildford och det känns sjukt! Har fortfarande inte helt fattat att jag ska lämna allt detta, även fast jag i princip har packat ner alla mina saker och kläder. Det känns så overkligt, ett år har gått alldeldes för fort. Kommer sakna den här familjen, staden och landet så mycket! 
 
Men ska njuta av den sista dagen här, gå runt lite inne i Guildford och bara se den underbart härliga staden en sista gång. Sen måste jag tyvärr packa klart, boka en taxi (åker så tidigt imorgon att tågen inte går) och skriva ut min flygbiljett! 
 
Orkar inte skriva om allt jag gjort sen sist, vilket är typ en månad sen, för har gjort så mycket. Kan lägga upp några bilder (ifall jag hittar några bra)
 







 
Kommentar:
2015-08-08 @ 15:32:17

Matildiiiiiiissss! <3

Svar: Eliiina! <3
matildaaupairinguildford.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: