matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-04-18
11:35:13

Gym, blåmärken och Aldershot

Sitter just nu och äter frukost, det vanliga, rostade mackor med ost och kyckling. 
Efter det så ska jag iväg till gymmet! Låg innan i sängen och funderade på om jag skulle skippa det idag men då fick jag nästan ångest. Så det blir gym trots att jag fortfarande har träningsvärk från i torsdags. 
Älskar verkligen gymmet jag går till, det är så nära och finns alltid någon maskin ledig. 
Så ska dit och köra så hårt att jag får släpa mig själv hem igen. 

Sen blåmärken, haha... Men det är helt sjukt vad med blmärken jag har! Vet inte hur många jag har på benen och har fortfarande ett stort på ens foten(haha har ingen aning om hurjag fick det). Men det är inte så konstigt att jag har massa blåmärken, har nog aldrig varit så klumpig som jag varit denna vecka. Har gått in i allt som är möjligt att gå in i... 

Senare idag ska jag åka till Aldershot! Alla som jag sagt det till säger att det inte är särskilt kul, det är mest bara hus där men jag är exalterad ändå! Ska dit och träffa Elin som bor där. Vi bestämde att vi ska ha en skräckfilmskväll! Ska bli så kul att sitta livrädd i en soffa med en massa onyttigheter. Ska sova hos henne för tågen går inte efter 11... Men det gör inget, kommer hem imorgon istället. 

Det är även super härligt ute så ska nog gå på en promenad om jag hinner. 
Nu ska jag sluta skriva och sätta igång med dagen! 


Har ingen fin bild så får bli en på trädgården, det här är utsikten från mitt rum... 
Kommentarer:
2015-04-18 @ 20:09:55

Vad du har skrivit mycket!! Hela min vecka har varit fullspäckad (typ 8-17 varje dag) så jag har inte haft tid att kika in förrän nu. :)
Tänk på att du kan plugga utomlands en kortare eller längre period sen som utbytesstudent när du läser program på högskola eller universitet. Så då kan du ju åka dit (hit för dig haha) igen! Simon var ju i Skottland i tre månader och Stefan var på forskningsutbyte i Japan en månad (+ 2 veckors turistande förstås! ^^).

Ha så kul med Elin! ^^

Svar: Exakt! Det tänker jag också på och utbildningen jag sökt till har man en chans att plugga ett år utomlands, för det skulle jag kunna tänka mig göra :)
matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-04-18 @ 20:12:01

Btw, avundsjuk på vädret ju. Vi har värsta regnet och snålblåsten just nu. :c

2015-04-22 @ 21:00:58

Vad har du sökt till förresten? Eller du kanske inte vill skriva det här på nätet? :)

Svar: Jo, jag sökte till Socionomprogrammet, men är inte säkert att jag kommer in :(
matildaaupairinguildford.blogg.se

2015-05-03 @ 22:00:46

Äh, vi får hålla tummarna och se vad som händer. :)

Svar: Ja vi får se vad som händer :)
matildaaupairinguildford.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: