matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-25
14:42:17

Första dagen på Collage!

Första lektionen på Guildford Collage var igår! Jag var så nervös över att komma sent, för lämnar Tristan i Woking 8:45 och sen ska jag tillbaka till Guildford och hinna lämna Dylan innan 9:30 då min lektion börjar. Men jag hann och lyckades parkera på den smockfulla studentparkeringen också. 
Lektionen var ialla fall riktigt kul! Läraren var snäll och förklara så alla förstod och vi fick gå runt och lära känna alla. Hon visade vad för kursbok som vi kommer behöva, så nu har jag beställt den och väntar på att den ska komma. Hon visade även skolans bibliotek, så fint! Där kommer jag gå och låna böcker! 
De 2 timmar som lektionen var gick så fort, så när den var slut var jag gvungen att springa till bilen för att åka och hämta Tristan. 

Sen var det det vanliga, gymnastik, äta, spela spel, hämta Dylan och äta middag. När jag hade badat och duschat Dylan och Tristan så åkte vi och hämtade Lina vid tågstationen. 
Det var den dagen, somnade även då som en stock, har nog aldrig sovit så bra som jag har gjort här i England! 
 


 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: