matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-09
20:51:40

Denna dagen

Idag har varit en bra dag kan jag börja med att säga :) 
Hela dagen har gått bra trots att jag sov dåligt inatt. 
Hann med allt som skulle hinnas med på morgonen och när vi lämnat Tristan och Dylan så var det bara att komma tillbaka till huset och plocka undan lite. Sedan tog jag min väska och fick springa till bussen, åkte för första gången buss själv här och första gången till "centrumet" i Guildford (som består i princip utav två huvudgator som är fullproppade med affärer). I Guildford mötte jag upp två andra au pairer och de visade runt mig och sen gick vi och åt. Åt på ett mysigt ställe, som jag nu inte minns vad det hette, men måste tillbaka dit flera gånger för maten var jätte god! 




Det blev inte många bilder och inte så bra heller men det funkar. Var även så upptagen av att umgås med de andra två au pairerna och se stan att jag glömde ta bilder...

Sen när jag skulle åka hem så var jag nog lite stressad och nervös, för jag lyckades sätta mig på fel buss. Så jag fick åka på en sightseeing i Guildford, åkte bland annat förbi University of Surrey tills jag äntligen kom rätt. Resten av dagen har bestått utav att leka med Tristan och Dylan :) men nu har de gått och lagt sig och jag ska snart äta middag! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: