matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-09-14
23:33:23

Bio och skype söndag

Idag var första dagen som jag fick köra här i England! Det har varit problem med försäkring men det löste sig tillslut så fick äntligen prova köra på vänster sida! Det var både lättare och svårare än jag trott det skulle vara. Lyckades ialla fall köra in till Guildford utan att köra in i något eller hamna  på fel sida av vägen. 
Väl inne i Guildford mötte jag upp fn au pair och vi gick på bio. Vi såg If I stay och kan säga att den var otroligt bra, höll på att börja gråta genom hela filmen och det är inte vanligt när det gäller mig. 
Efter filmen gick jag och köpte strumpbyxor, för upptäckte att de enda strumpbyxor jag hade tagit med mig var trasiga, och hörlurar. Så nu kan jag skypea mycket bättre! 


Kvällen har sedan bestått utav skypeasamtal med familjen och bästa vännen, vilket har varit kul, saknar de redan! 

Glömde självklart ta bilder från tidigare idag, men slänger in några vackra bilder från samtalet med Pappa, Mimmie och Elin :)


 mina systrar är så bra på att posa framför kameran! 



Nu ska jag sova, måste ladda upp med sömn inför den här förmodligen krävande veckan! :) 
Kommentar:
2014-09-17 @ 00:05:22
#1: Anna

Nu har jag läst alla inlägg, de är så kul att du har en blogg och den är jättefin, blogga oftare bara haha :) Saknar dig <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: