matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-10-05
13:29:30

Den här helgen...

Den här helgen var planerad att bli jätte kul och träffa en del människor, men allt blev ändrat när helgen började. Det hela slutade med att alla planer försvann och jag inte hade något att göra. Det första jag tänkte var då att det här kommer bli en hemsk helg med massa hemlängtan. Men sen sa jag till mig själv att jag inte skulle det, utan att jag hade massor som jag kan göra själv. Jag har dock varit i huset hela helgen men jag har gjort vettiga saker, som att städat garderoben (som såg ut som ett bombnedslag), jag har hunnit blogga en del, som jag inte har hunnit i veckan och jag har hunnit göra en del av min läxa till onsdag. Jag håller i och för sig på med en del av läxan just nu, men den är snart klar! Och efter det har jag bestämt mig för att jag ska gå ut på en promenad, för vädret är underbart, det märks verkligen inte att det är oktober här! 
Så nu ska jag skriva klart läxsn så jag kan gå ut i solen och frisk luften! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: