matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-10-02
19:49:17

Skulle lagts upp tidigare idag...

Jag är så otroligt dålig på att skriva här! Har tänkt ända sen i söndags att jag ska skriva men det har bara glömts bort. Så nu när jag har några timmar ledigt kan jag försöka skriva lite. Ska dock hinna med en del annat på dessa timmar också, sitter just nu på busden in till stan. Ska till banken och skaffa ett konto! 
Men kan uppdatera lite om vad som hänt :) jag ska dock försöka göra ett till inlägg senare idag om helgen, då mina systrar och mamma var här och hälsa på! 
Vad annat har hänt? Inte mycket, jobbat, varit på engelska kursen och försökt planera något att göra den här helgen :) 
Nu ska jag kliva av bussen, så skriver ett längre inlägg senare! :) 

Hahah sämsta bilden! 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: