matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-12-04
11:23:14

Stress

Bloggen kommer helt i andra hand nu för har så mycket att göra nu innan jul! Det är julafton om ca 3 veckor och har så mycket som ska hinnas med innan dess. Just nu lägger jag all energi jag har på min presentation som jag har nästa vecka! Är så nervös och stressad inför den för måste klara den!!! 
Och jag måste köpa julklappar, har flera klappar kvar att fixa och börjar få ont om tid...får nog satsa på att fixa allt nästa helg! 
För den här helgen åker jag till Edinburgh med Chiara! Det ska bli så kul! 

Men det som har hänt de senaste 2 veckorna ( var det så länge sen jag skrev!) är att jag har varit inne i London och upplevt julkaos, kändes som hela England var i London under den dagen för det var så mycket folk! Har även varit i Hyde Park i Winter Wonderland. Då fick man verkligen julkänslor! Så mysigt med alla ljus i mörkret, dofterna och allt! 
Sen har jag även fått lämna in mobilen på lagning, för att den gick sönder så att jag inte kunde ladda den. Men de fixade den på en timme! Så skönt att ha en bra mobil nu. 
Och sen har jag äntligen tagit mig iväg och skaffat gymkort på gymmet här i närheten. Så nu ska jag sätta igång med att träna! Har varit där två gånger redan och ska dit idag, nu faktiskt! Känner att det ska bli skönt att få röra på sig lite och ta en paus från plugget och stressen :) 

Slänger in lite blandade bilder 


Haha blev inte bra på någon utav bilderna vi tog men slänger in en ändå





Kommentar:
2014-12-05 @ 22:31:03
#1: Mimmie

JAAAAG SAAAAKNAR DIIIIG!!! Kom hem nu! <3<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: