matildaaupairinguildford.blogg.se

2014-12-16
23:36:49

Sista dagen!

Då var sista hela arbetsdagen avklarad! Den har varit rätt så jobbig men ändå bra. Fått mysa mycket med barnen på kvällen! 

Nu håller jag på för fullt med att packa det sista och se till att jag har koll på allt! Så mycket som jag måste komma ihåg både nu när jag åker och när jag kommer tillbaka. 
Imorgon kommer definitivt bli en stressig dag. Ska lämna Dylan och ta hand om Tristan och sen till Collage och ha en liten avslutnings frukost och sen tillbaka och vara lite med Tristan och se till att allt är klart och sen ta mig till tågstationen. Sen ska jag såklart lyckas hitta på Gatwick! Riktigt nervös över att jag ska missa flyget eller gå vilse! Och att flyga, usch! Jag hoppas verkligen resan kommer gå fort! 

Men aja vi får se om jag hinner blogga något imorgon, annars lär jag försöka skriva på torsdag! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: